Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wormer21
Vip
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: wormMan
|
Wysłany: Sob 12:09, 28 Mar 2009 Temat postu: Jak zmienić broń na super-broń |
|
|
To jest kolejny poradnik.W nim opiszę jak zrobić świetną broń drużynową!
1 <WeaponFactoryContainer>
2 <Name>Meteorite</Name>
3 <Type>0</Type>
4 <Detonate>0</Detonate>
5 <Homing>true</Homing>
6 <HomingAvoidLand>true</HomingAvoidLand>
7 <EffectedByWind>false</EffectedByWind>
8 <FireOnGround>true</FireOnGround>
9 <Poison>false</Poison>
10 <RetreatTime>10</RetreatTime>
11 <WormDamageRadius>6</WormDamageRadius>
12 <WormDamageMagnitude>6</WormDamageMagnitude>
13 <LandDamageRadius>5</LandDamageRadius>
14 <ProjectileCollisionRadius>1</ProjectileCollisionRadius>
15 <Push>1</Push>
16 <FuseTime>-1</FuseTime>
17 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBody1</GraphicalResourceID>
18 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunBarrel1</GraphicalResourceID>
19 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunButt1</GraphicalResourceID>
20 <GraphicalResourceID>Factory.RayGunSight1</GraphicalResourceID>
21 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_body_root_locator</GraphicalLocatorID>
22 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_barrel_root_locator</GraphicalLocatorID>
23 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_butt_root_locator</GraphicalLocatorID>
24 <GraphicalLocatorID>RAY_GUN_sight_root_locator</GraphicalLocatorID>
25 <LaunchFX></LaunchFX>
26 <ArielFX>WXP_PlasmaGlow</ArielFX>
27 <DetonationFX>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFX>
28 <PayloadResourceId>56</PayloadResourceId>
29 <ProjectileLaunchType>1</ProjectileLaunchType>
30 <ProjectilePowersUp>false</ProjectilePowersUp>
31 <ProjectileNumClusters>0</ProjectileNumClusters>
32 <ProjectileMaxPower>3.5</ProjectileMaxPower>
33 <ClusterSpread>0</ClusterSpread>
34 <ClusterMaxSpeed>0</ClusterMaxSpeed>
35 </WeaponFactoryContainer>
Wszystko to możemy modyfikować, ale pamiętaj, edytuj tylko te rzeczy które są POMIĘDZY tych ramek np. <co>cośtam<co>. Zobaczmy co dana linia znaczy:
Linia 1 - numer broni i początek skryptu broni
Linia 2 - nazwa broni, napisz ją pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 3 - typ broni, wstaw wartość pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 4 - jak broń ma wybuchnąć, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
0 = niszczenie po uderzeniu
1 = czas po którym wybuchnie
2 = wybuch użytkownika
3 = wybuch po zatrzymaniu broni
Linia 5 - czy broń ma być samonaprowadzająca, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
false = naprowadzanie wyłączone
true = naprowadzanie włączone
Linia 6 - czy broń (samonaprowadzająca) ma perfekcyjnie trafiać w cel
false = nie
true = tak
Linia 7 - czy broń ma wpływać na wiatr, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
false = brak wpływu na wiatr
true = broń ma wpływ na wiatr
Linia 8 - czy strzelić po kliknięciu lub ustawieniu siły, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
false = nie
true = tak
Linia 9 - czy po wybuchu broni ma wylecieć trucizna
false = nie
true = tak
Linia 10 - czy po użyciu broni można uciec
false = nie
true = tak
Linia 11 - jak daleki ma być wybuch żeby zranić robaki, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 wybuch może być wielki prawie na całą mape lol)
Linia 12 - ile życia ma odejmować broń robakom, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (max. jaką możesz ustawić moc to 75)
Linia 13 - jak daleko ma zniszczyć ziemie broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 może zniszczyć prawie całą mapę)
Linia 14 - jak wysoko może zniszczyć broń ziemie, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 15 - jak daleko ma odlecieć robak po uderzeniu broni, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeśli ustawisz na 20 robak może bardzo długo lecieć)
Linia 16 - czas po którym wybuchnie broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linie 17-24 - wygląd broni
Linia 25 - efekt strzału broni
Linia 26 - efekt broni
Linia 27 - efekt wybuchu broni
Linia 28 - wygląd broni, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami by mieć wygląd broni z weapon factory
Kliknij tutaj jeżeli chcesz zobaczyć wyglądy broni.
Linia 29 - jaka to ma być broń, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
0 = nalot
1 = strzelana
2 = rzucana
3 = podstawiania
Linia 30 - super moc broni, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" symbolami (tylko w broniach strzelanych)
false = super moc wyłączona
true = super moc włączona
Linia 31 - czy broń ma odłamki, wpisz "true" lub "false" pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
0 = odłamki wyłączone
1 = odłamki włączone
Linia 32 - moc rzutu/strzału broni strzelanej/rzucanej, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (ustaw 20, a broń poleci jak laser, jeżeli ustawisz 4 strzał/rzut może być normalny)
Linia 33 - jak po detonacji daleko mają polecieć odłamki, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami (jeżeli ustawisz na 10 odłamki mogą rozpaść się po całej planszy lub nawet za nią wylecieć)
Linia 34 - szybkość spadania odłamków, wpisz pomiędzy ">" a "<" tymi symbolami
Linia 35 - linia która kończy skrypt broni
Witryna opisu: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Wormer21 dnia Sob 12:10, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wormer21
Vip
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: wormMan
|
Wysłany: Sob 12:12, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra zamknąłem temat jak mówił pan rozdupacz żeby nie było spamu a więc ZAMYKAM.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|